Haft diamentowy

Oczywiście że tak! Mimo, że układanki składają się z malutkich kryształków i nie jest łatwo je układać, każdy sobie z tym zadaniem w krótszym lub dłuższym czasie poradzi. Nie wspominając nawet o tym, że haft diamentowy rozwija zręczność manualną, więc nawet jeśli w tej chwili nie jesteś w tym najlepszy, to po ułożeniu kilku obrazów z pewnością zauważysz znaczny postęp!

Każdy haft diamentowy może być idealnym prezentem nie tylko dla miłośników kreatywnej rozrywki, ale praktycznie dla każdego. Diamentowe układanki zapewniają maksymalne odprężenie, redukują stres i relaksują umysł, dzięki czemu są świetnym sposobem na oderwanie się od codziennej rutyny. Można układać je w pojedynkę lub wraz z rodziną, partnerem, przyjaciółmi, a nawet rywalizując na czas, kto ułoży je najszybciej.

1. Dopasuj symbole znajdujące się na woreczkach z kryształkami do tych na bokach płótna i bezpośrednio na nim – każdy kolor jest dostarczany w osobnym woreczku.
2. Zanurz końcówkę aplikatora w miękkim różowym silikonie – jedno zanurzenie wystarcza do tego, abyś mógł aplikować kryształki nawet przez kilka godzin.
3. Rozłóż płótno i ściągnij część folii ochronnej – naraz tylko z takiej powierzchni, na której będziesz pracować!
4. Wybierz jeden kolor, wysyp kryształki na dołączoną tackę i za pomocą aplikatora przenoś je na płótno.
5. Jeśli pomylisz się i przykleisz kryształek na złym miejscu, odklej go przy pomocy załączonej pęsety i umieść na odpowiednim miejscu.
6. Jeśli na danym obszarze przykleiłeś już wszystkie kryształki, za pomocą otwartej dłoni dociśnij je do płótna, aby mieć pewność ze dobrze się trzymają.

Zestaw zawiera wszystko, czego będziesz potrzebował do stworzenia idealnego obrazu.
– samoprzylepne błyszczące płótno najwyższej jakości
– Aplikator do kryształków
– Ułatwiająca chwytanie diamentów miękka masa
– Metalowa pęseta
– Kryształki pakowane osobno według koloru
– o 30% więcej niż będziesz potrzebował, żeby na pewno Ci ich wystarczyło

Wykonanie obrazu nie jest trudne, każdy potrafi go ułożyć, co oczywiście dostarcza wiele zabawy będąc nie stanowiąc jednocześnie wyzwania. Układanki są zaprojektowane tak, aby by każdy mógł wyrazić swoją kreatywność, więc zdecydowanie zajmie to kilka godzin, ale jest to czas poświęcony na oderwanie się od codziennego stresu i danie upustu swojej wyobraźni

Kolory kryształków odpowiadają kolorom znajdującym się na obrazie, w zależności od obrazu wykończenie może być matowe, lub błyszczące, o pięknych żywych kolorach

Diamentowe puzzle nie są zalecane dla dzieci poniżej 7 lat, ponieważ małe kawałki mogą zostać połknięte i włożone do ust, a ich zdolności motoryczne nie są jeszcze na takim poziomie, aby cieszyć się układanką. W przypadku dzieci powyżej 7 lat nie ma już takiego ryzyka, ale w wieku 7-8 lat mogą nadal potrzebować pomocy mamy lub taty od czasu do czasu.

Nie ma górnej granicy wieku, ponieważ opinie sugerują, że nawet osoby starsze około 90 roku życia mogą nadal cieszyć się układaniem mozaiki tak samo jak dzieci i dorośli. Ponadto haft diamentowy stymuluje pracę mózgu i rozwija zdolności poznawcze, co może być szczególnie przydatne w zapobieganiu demencji w starszym wieku.

Dostawa

Zamówienia złożone przed godzina 12:00 przekazujemy firmie kurierskiej jeszcze tego samego dnia, tak więc paczka zostanie dostarczona w ciągu 2 dni roboczych.

Jeśli złożysz zamówienie po godzinie 12:00, przesyłkę możemy nadajemy w następnym dniu roboczym, w tym wypadku czas dostawy to 3-4 dni robocze.

Na tą chwilę możesz wybrać między dwoma sposobami dostawy: dostawa do domu za pośrednictwem kuriera GLS: 900ft, Paczkomat FOXPOST: 990ft.


Przy zakupie przynajmniej 2 zestawów do haftu diamentowego DARMOWA dostawa. W przypadku darmowej dostawy, możesz zdecydować czy chcesz aby przesyłkę dostarczył do Twojego domu kurier GLS, czy wolisz, abyśmy wysłali ją do paczkomatu FOXPOST. Inne informacje dotyczące dostawy znajdują się w sekcji „Warunki dostawy i płatności”

W tej chwili możesz wybrać jedną z dwóch form dostawy: Dostawa do domu za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub do paczkomatu FOXPOST

W chwili kiedy przekażemy przesyłkę naszemu partnerowi, dostaniesz informację o przewidywanym dniu dostawy, oraz przedziale czasowym w którym kurier przywiezie przesyłkę zarówno na e-mail, jak i SMS-em.

Wiadomość będzie zawierać również numer telefonu do kuriera, tak więc jeśli wcześniej będziesz wiedział, że nie będziesz w domu w godzinach dostarczenia przesyłki, możesz poinformować o tym kuriera i umówić się na taki termin, w którym na pewno będziesz w domu.

Kurier bezpośrednio przed przyjazdem jeszcze zadzwoni, aby poinformować, że zaraz będzie.

W momencie kiedy przekażemy przesyłkę firmie kurierskiej, nasz partner logistyczny wyśle Ci e-email, w którym znajdziesz między innymi numer przesyłki, na którego podstawie możesz sprawdzić, gdzie akurat znajduje się Twoja paczka.

Przesyłki zamówione z dostawą GLS możesz śledzić tutaj: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Przesyłki zamówione z dostawą FOXPOST możesz śledzić tutaj: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Jeśli Twojemu zamówieniu nie został jeszcze nadany numer przesyłki (tj. jeśli nie otrzymałeś jeszcze wiadomości e-mail od naszego partnera logistycznego), powiadom nas i poproś o zmianę danych pod adresem info@diamondartshop.pl, a my zaktualizujemy je w systemie. Jeśli Twoje zamówienie ma już numer przesyłki, możesz wprowadzić zmiany za pomocą linku otrzymanego w wiadomości e-mail od firmy kurierskiej. Jeśli nie znajdziesz takiego linku, polecamy po prostu zadzwonić do firmy kurierskiej lub kuriera dostarczającego przesyłkę pod numer telefonu podany w wiadomości e-mail.

GLS Customer Service: +36 29 886 700 lub +36 20 890 0660
FOXPOST Customer Service: 06 1 999 0369

Oczywiście tak, wszystkie dodatkowe informacje dołączone do zamówienia przekazujemy kurierowi

GLS házhoz szállítás

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.

A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Ha éppen nem tartózkodsz otthon amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert a GLS összesen 3 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:

  • Egyrészt rendelésedet kérheted a több, mint 300 FOXPOST csomagautomata egyikébe, amelyekből 3 naptári napon belül bármikor felveheted a csomagot.
  • Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is

FOXPOST csomagautomata

A FOXPOST 3 naptári napig őrzi a csomagokat az automatákban, a 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.

Az átvételi határidő a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található.

A 3 naptári nap leteltével a FOXPOST eltávolítja a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Płatność

W naszym sklepie internetowym można płacić kartą kredytową (za pośrednictwem bezpiecznej platformy Paylike) i gotówką przy odbiorze. W przypadku wysyłki za pobraniem do paczkomatu FOXPOST, w paczkomacie jest możliwość płatności tylko kartą. U kuriera GLS można płacić zarówno gotówką jak i kartą kredytową. Opłata za pobranie wynosi X EUR.

Niestety w niewielkiej ilości przypadków zdarza się to. Bywa, że nasz zintegrowany dostawca usług płatniczych (Paylike) z jakiegoś powodu nie jest w stanie skomunikować się z bankiem, który wydał kartę użytą do płatności. W takim przypadku zalecamy złożenie zamówienia z wysyłką za pobraniem. Jeśli nie chcesz skorzystać z opcji wysyłki za pobraniem, wyślij wiadomość e-mail na adres info@diamondartshop.pl, a my pomożemy Ci rozwiązać problem.

Tak, w przypadku przesyłki za pobraniem u kuriera GLS jest możliwość dokonania opłaty zarówno gotówką jak i kartą

Zamówienie

Jeśli Twojemu zamówieniu nie został jeszcze przypisany numer przesyłki (tj. jeśli nie otrzymałeś jeszcze wiadomości e-mail od naszego partnera logistycznego), powiadom nas chęci zmiany, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@diamondartshop.pl, a my dodamy do zamówienia dodatkowe produkty, które chcesz zamówić. W przypadku płatności za pobraniem, kwota zostanie powiększona o wartość dodatkowych produktów, jeśli płaciłeś kartą wyślemy Ci link e-mailem, aby zapłacić różnicę.
Jeśli twoje zamówienie już posiada numer przesyłki, to niestety nie mamy już możliwości wprowadzenia zmian. Dodatkowe produkty można domówić w nowym zamówieniu.

Jeśli Twojemu zamówieniu nie został jeszcze nadany numer przesyłki (tj. jeśli nie otrzymałeś jeszcze wiadomości e-mail od naszego partnera logistycznego), powiadom nas i poproś o zmianę danych pod adresem info@diamondartshop.pl, a my zaktualizujemy je w systemie. Jeśli Twoje zamówienie ma już numer przesyłki, możesz wprowadzić zmiany za pomocą linku otrzymanego w wiadomości e-mail od firmy kurierskiej. Jeśli nie znajdziesz takiego linku, polecamy po prostu zadzwonić do firmy kurierskiej lub kuriera dostarczającego przesyłkę pod numer telefonu podany w wiadomości e-mail.

GLS Customer Service: +36 29 886 700 lub +36 20 890 0660
FOXPOST Customer Service: 06 1 999 0369

Gwarancja

Jeśli nie będziesz w pełni zadowolony z zamówionego produktu, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni, a my z przyjemnością go wymienimy na inny lub zwrócimy koszt zakupu.

Prosimy, skontaktuj się z nami pod na adres info@diamondartshop.pl a my ci pomożemy. Przed odesłaniem produktu prosimy o okazanie rachunku, abyśmy mogli potwierdzić, ze produkt rzeczywiście został zakupiony u nas. Dodatkowo prosimy, abyś w e-mailu przesłanym do naszej Obsługi Klienta dołączył zdjęcie stanu produktu. Kosz przesyłki zwracanego produktu pokrywa kupujący.

Zwrot produktu odbywa się na koszt kupującego.

Po dokonaniu zwrotu zobowiązujemy się do zwrotu kosztu zakupu na wskazane konto bankowe niezwłocznie po otrzymaniu produktu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni.

Zobowiązujemy się do zwrotu całej sumy tylko w przypadku zwrotu nieuszkodzonych produktów. Jeśli produkt był używany w większym zakresie niż niezbędny do stwierdzenia jego funkcjonalności, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o spadek wartości produktu wynikający z jego użytkowania.

Gdybyś miał jakiekolwiek pytania, napisz e-mail na adres info@diamondartshop.pl

Czy masz jeszcze jakies pytania?

Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy w ciągu 24 godzin.

info@diamondartshop.pl